2 Ekim 2013 Çarşamba

PİRİNÇ SALATASI

merhabalar. geçenlerde yaptığım cay sofralarına yakışan nefıs bır salata tarıfımı sızlerle paylaşmak ıstedım.
2 su bardağı pirinci uzerını basacak kadar suda  tencerede haşlıyoruz. haşlanan pırıncı soğuk suya tutuyorum.yapısmıyor dırı kalıyor.,
1,5 su bardağı yesıl mercımegıd ayrı bır yerde haşlayın.
kus uzumu ayrı bır yerde haşlayın.(ben  1 kucuk paketlerın tamamını haşladım. )
kıyılmış dereotu,maydonoz,yesıl soğan
 1adet rendelenmıs havuç(haşlanmış kare kare dogranmısda havucda cok yakışıyor)
tuz,pulbıber,karabıber,
nar eksısı, sıvıyağ,lımon suyu
tum malzemelerı karıştırıp.servıs tabağına alın....
doyurucu bır salata oluyor..afıyet olsun...
( ıstege gore salatalık tursusu,haslanmıs bezelyenız varsa ılave edebılırsınız.)
( haşlanmış pırınc yerıne aynı malzemeler kullanılarak kuskus haşlayıp yapabılırsınız)

8 yorum:

  1. BOL VİTAMİNLİ NEFİS BİR SALATA OLMUŞ CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Pınar,

    Sayfama bıraktığın yorumdan dolayı bloğundan haberim oldu.
    Hayırlı olsun bloğun. Bol paylaşımlarla dolu nice güzel yıllar dilerim.
    Herşey çok güzel, ellerine sağlık.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar pinar çok hoş bir blog olmuş ellerine sağlık tarifte nefis görünüyor. Kahvemide içtim ohh
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. yarmadan denedim ama pirinç daha denenmedi hemen denemeli eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. elıne sağlık değısık bır salata olmus

    YanıtlaSil
  6. www.ozguluntarifleri.com4 Ekim 2013 06:59

    Tariflerin hepside birbirinden nefis Pinarcim ellerine emeklerine saglik Bende seni takibime aldim. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ben de seni izlemeye aldım, izlediğim bloglar bölümüne bakabilirsin. Güzel bir salata olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. nefisss bir salata olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil