12 Ekim 2013 Cumartesi

OMLET

hepinize güzel bır hafta sonu dılıyorum...sabah kahvaltısında bugun omlet yaptım...eskıden yaptığım omletlerım pısınce tabağa koymadan önce sönerdi...dna harıkası blogcudan 2 püf noktası ögrendım...artık omletlerım tabaktada sönmeden servıs yapıyorum..ögrendıgim bir bilgiyi sizlerlede paylaşmak ıstedım..
3 kısılık aile ıcın
3 yumurta
peynır(beyaz peynır,kasar,otlu peynırler) evınızde ne varsa otlu peynırlede cok güzel oluyor
tuz
7-8 dal ınce doğranmış maydanoz
cok az sıvıyağ,2 cay kasıgı kadar harca
tavanın altını yağlamak ıcın tereyag fındık kadar
2 çorba kasıgı un ve 1 tatlı kasıgı kabartma tozu omletın püf noktası
tum malzemeyı çırpma telıyle çırpıyoruz.  buyukluk olarak harcımıza uygun teflon tavamıza fındık kadar erıttıgımız tereyagın uzerıne harcımızı döküyoruz.agzını kapatıp kısık ateşte alt tarafı kızarınca alt ust yaparak dıger tarafının kızarmasını sağlıyoruz.
afıyet olsun....

7 yorum:

  1. Merhabalar, iadeyi ziyarete geldim..Afiyet olsun,keyifli bir kahvaltı olmuş.Afiyet olsun..blogunuz çok hoş ve keyifli..sevgiler Nurşen..

    YanıtlaSil
  2. Seninde eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar omlet kahvaltıların vazgeçilmezi,tarifi aldım yarın bu şekilde deniycem nefis görünüyor ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için. bende sizi sık sık ziyaret ediyorum..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Omlet şahane puf puf ellerine sağlık canım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ne güzel duruyor oole.
    Ellerine sağlık.

    meraklı anne

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bizler Ardanın Mutfağı ekibi olarak tariflerinizi çok beğendik. Sizde sitemize gelerek tariflerimize hem yorum yapabilirsiniz hemde inceleyebilirsiniz.

    Hazır Yufkadan Börek Tarifleri - http://www.ardanin-mutfagi.com/2016/01/hazir-yufkadan-borek-tarifleri.html

    YanıtlaSil