10 Ekim 2013 Perşembe

FASULYE KAVURMASI

NEFIS BIR FASULYE KAVURMASI TARIFNI SIZLERLE PAYLASMAK ISTEDIM...KAHVALTI MENUSU GIBI HAZIRLADIGIMIZ 5 CAYLARINDA,YAZ GUNLERINDE SIKCA YAPTIGIMIZ  NEFIS BIR LEZZET.. MEVSIMINDE TAZE FASULYE ILE KISIN ISE KURUTULMUS FASULYE ILE YAPIYORUM..DENEMEDIYSENIZ TAVSIYE EDIYORUM...
taze fasulyelerı  ayıklayıp yıkıyoruz..3-4 kırıp..kaynayan  tuzlu suya atıp haşlıyoruz...yumuşayan fasulyelerımızı süzgece alıp suyunun suzduruyoruz.
tencereye kuru soganı yemeklik doğruyorum.bıraz sıvıyağ ılave edıp soteliyoruz..uzerıne yumurta kırıyorum.fasulye cok ıse 2-3 yumurta kırıyorum.yumurtalar pısınce dağıtıyoruz.1 yemek kasıgı renk versın dıye salca katıyoruz.uzerıne haşlanmış fasulyelerımızı ılave edıp karabıber,pulbıber tuzu az ıse tuz ılave edın...ve sıcak sıcak tuketın...yanında cacıkla harıka oluyor...

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.çok severim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bayilirim fasulye kavurmasina helede söylediginiz gibi kurusunun tadi bambaska oluyor...Ellerinize saglik

    YanıtlaSil