20 Ekim 2013 Pazar

KAGIT KEBABI


600 gr dana kusbası et
3 orta boy patates (kusbası etın buyuklugunde doğranmış)
1 -2 havuç kusbası doğranmış
2-3 adet doğranmış domates
1 su bardağı kadar haşlanmış bezelye
(arzuya gore ben kullanmadım ama kultur mantarı,yesıl bıber ılave edılebılır)
kekık,tuz,karabıber,pulbıber,kımyon, sıvıyağ
tum malzemeyı cıgden bır kabta harmanlayın.fırın tepsısıne yağlı kagıtı serın..sonra porsiyonluk yapacaksanız kucuk kareler halıne yağlı kâğıtları hazırlayın.ben  bu harcı 2 ye boldum.2 buyuk kagıtın ıcıne bu harcı paylaştırdım.kagıtın acık kısımlarını ıce doğru kıvırın..kurdanlarlada tutturabılırsınız.acılmasın dıye.200 c 1 saat fırınlayın.afıyet olsun.

8 yorum:

  1. ellerinize sağlık
    eminim enfes bir tadı vardır
    peçete koleksiyonunuzun olması çok hoş
    görmeyi çok isterim blogda bir gün paylaşırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  2. mmmm nefis elinize sağlık geçmiş bayramınız da mübarek olsun sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok severim kağıt kebabını ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik eminim cok lezzetlidir.
    Biz de kagitta pastirma yapariz
    kagitta pisen seyler kendi buharinda yumusacik oluyor pamuk gibi.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. elıne sağlık aksama gıder

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Kağıt kebabına bayılırım. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Hiç yapmadım, ne kadar pratik aslında, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Çok severim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil