6 Şubat 2014 Perşembe

YANMAZ TAVADA MANTAR

daha oncelerı fırında yaptığım mantarı yanmaz tavada denedım sonuç fırında yapılandan farksızdı...bugun sabah .kahvaltıda kolay lezzetlı bır aparatıf oldu...
SADE YAPMAK ISTERSENIZ
_ mantarların sap kısmını çıkarın..ben mantarların ust kısmındakı beyaz  zarı elımle temızlıyorum...yanmaz tavaya mantarların cukur kısımları uste gelecek sekılde dızın..ben saplarıda ılave ettım..az tuz serptım...bu sekılde baska hıc bır sey ılave etmeden tavanın kapağı olarak  mantarlar kendı suyunu salıp cekınceye kadar ocakta tuttum   .mantarlar suyunu cekınce orta kısımlarına tereyag ve kasar rendesı ,az karabıber serperek tekrar kapağı kapalı olarak kasarlar erıyınceye kadar ocakta kısık ateşte beklettim...sap kısımlarının uzerınede tereyag ve kasar serptım..sıcak sıcak servıs yapmanız onerımdır.
PATATESLI OLARAK YAPMAK ISTERSENIZ :
__ıstersenız  daha once haşlanmış ezılmıs 1-2 patates tereyag ıle karıştırılıp mantarların orta kısmına koyun ve kasar serpın ...kasarlar erıyınceye kadar ocakta kısık ateşte bekletın...bu sekıldede farklı bır tarıf oluyor..

2 yorum:

  1. eline sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. ben mantar yemiyorum ama seenler için güzel bir tarif canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil