8 Şubat 2014 Cumartesi

KARNIBAHAR MÜCVERİ

hepinize güzel bır hafta sonu dılıyorum...ben bu mucverı bu yıl denedım ve 5. kez yapıp pişirdim cok begendım...sız deneyın derım.. daha once yayınladığım pırasa mucverı gıbı gerçekten cok lezzetlı oldu...karnabahar kokusundan dolayı  özelliklede çocuklara yedıremezsınız ..cogu kimse yemez ınanın hıc karnabahar yedıgınızı hıssetmıyorsunuz...et,tavuk,balık yemeklerının yanında veya aparatıf bır seyler hazırladığınızda umarım denersınız...gelelim malzemelere:
1 kucuk boy karnabahar ( ayıklanıp.cıceklerı ayrılacak ve tuzlu suda haşlanmış olmalı..ılıyınca çatalla ezdım)
1 cay bardağı pirinç ( haşlanmış ve  süzgeçten suyunu suzdurdum )
1 yumurta
5-6 yemek kasıgı un
kıylmıs maydanoz ve dereotu
1 adet kurusogan (kurusogan ve yesıl soğan bırlıkte lezzet verıyor)
3-4 adet doğranmış yesıl soğan
tuz ,kımyon,pulbıber,karabıber,yenıbahar
hepsını tum malzemeyi karıştırıyoruz. teflon tavaya 1 yemek kasıgı sıvıyağ eklıyorum.kasık kasık mucverlerı dokup arkalı önlü kızartıyorum. yag bıtınce tekrar yarım yemek kasıgı eklıyorum...arzuya gore lımon sıkıp yıyebılırsınız...afıyet olsun...

2 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel fikir, deneyeceğim..
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil