11 Eylül 2014 Perşembe

ZÜRAFA DESENLİ RULO PASTA

bloguma Uzun bir ara verdigimi farkettım..dün kızımın dogum günüydü 2yasını bitirdi .dogum günü vesılesıyle görünümü kadar bir o kadarda lezzetli bu pastayı sizinle paylaşmak istedim .rabbım herkesın yavrusuna hayırlı bereketli ömür nasip etsin...bir cok bloger arkadasımızın sayfasında bu tarıfı gordum..gercekten cok lezzetli oldu görunumuylede masada çok şık durdu..bu tarifi bloger arkadasımız ve benım adaşım  http://pinardantarifler.blogspot.com.tr/2014/03/zurafa-desenli-rulo-pasta.html?m=1 aldım.denedım ve cok begendım..pınara tarıf için tesekkur ediyorum..malzemeler
4yumurta
1su bardagı un
1su bardagı seker
yarım su bardagı mısır nişastası
1paket vanilya
1paket kabartma tozu
yumurtanın beyazlarını kar gibi oluncaya kadar mikserle  cırpıyoruz.seker ılave edıp  cıprmaya devam edıyoruz.un nişasta kabartma tozu vanılya  ve yumurtanın sarılarını ılave edıp 3-4dk cırpıp karısımdan sıkma torbasına 6-7 corba kasıgı ılave edıp ..buyuk boy dıkdortgen sıyah fırın tepsısıne yaglı kagıt serıyoruz kagıdı sıvıyagla yaglıyoruz.sıkma torbasındaki karısımdan kare kare üçgen sekıller verıyoruz..170 c 2dk fırınlayıp cıkartıyoruz...dıger kalan karısıma 2corba kasıgı kakao ılave edıp cırpıyoruz.2dk fırınlayıp cıkardıgımız karısımın uzerıne bu kakaolu karısımı döküp 170 c 20 dk fırınlıyoruz.kurdanla kontrol edıp .kürdanımız temiz cıkarsa tepsımızı cıkarıyoruz.hemen sıcak sıcak yaglı kagıtla bırlıkte rulo yapıyoruz.5dk sonra sekerlısüt yapıp ruloyu acıp sekerli sütü pandıspanyamızın uzerıne suruyoruz..ben muzlu pudıng tercıh ettım siz istedıgınız kremayı yapıp surebılırsınız.muzlu pudıngi uzerındeki tarıfe gore pişirip pastanın sadece ortasına suruyoruz.muzlarıda pastanın baş kısmına koyup tekrar yaglı kagıtla rulo yapıyoruz..pastamızın buzdolabında kurumasını önlemiş oluyoruz..

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık Pınarcım. Yavrunun sağlıklı mutlu nice yaşlarî olsun inşallah. Oğlumla aralarında 2.5 ay var. :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederım pınarcım guzel yorumun için..canım bende minik yavrunun yeni yasını kutluyorum..hayırlı bereketli güzel ömürleri olsun..

    YanıtlaSil
  3. nıce senelere ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sitenizi çok beğendim ellerinize sağlık,hepsi birbirinden güzel,sağlıkla huzurla kalın.Hep takipte olacağım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. kızına nice sağlıklı mutlu seneler canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. oyy maşallah 2 yaşı tamamladınız demek ki. nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim canım. pastan nefis görünüyor. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Geç oldu ama kızınıza mutlu, sağlıklı, çoooook şanslı bir yaşam diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. cok tesekkur ederım ..amin hepimizin cocuklarına inş

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar. Minik kizinin dogum gununu kutlar, nice seneler dilerim :) Pasta harika, hep denemek istemistim belki vesile olursun :) Ellerine saglik
    Sevgiler

    YanıtlaSil