16 Eylül 2013 Pazartesi

GÜNES BÖREGİ



1 SUBARDAGI SÜT
YARIM SU BARDAGI YOGURT
1 TATLI KASIGI MAYA
1 YEMEK KASIGI TOZSEKER
1 SU BARDAGINDAN AZ SIVIYAG
1 TATLI KASIGI TUZ
2 YUMURTA(1 NIN SARISI UZERINE )
YUMUSAK BIR HAMUR YOGURUP.MAYALANMAYA BIRAKIN. MAYASI GELINCE1 BEZE YAPIP ACIYORUZ.150 GR MARGARINI ERITIP HAMURUN UZERINE SURUYORUZ.ONCE BIR KENARINDAN KATLAYIP YAG SURUN VE SONRA DIGER KENARLARINDAN DA  YAG SUREREK KATMER GIBI KATLAYARAK ZARF HALINE GETIRIN.10-15 DK BUZDOLABINDA HAMURU DINLENDIRIN.SONRA TEKRAR HEPSINI OKLAVAYLA ACIP ICINE PEYNIR MAYDONOZ KARISIMLIHARCI SURUP RULO HALINE GETIRIN.RULOYU ELINIZLE UZATIP YUVARLAK BIR SEKIL VERIN..KENARLARINDAN BICAKLA CIZIKLER ATIP YUMURTA SARISI VE COREKOTU SUSAM SERPIN .10 DK DINLENEN BOREGI ONCE 180C  10 DK SONRA 150 C GETIREREK PEMPELESINCEYE KADAR PISIRIN...
AFIYET OLSUN...

6 yorum:

  1. canım ellerine sağlık nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım.bende hep yapmak istemişimdir. Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Pınar Hanım...
    Ben geldim ve bu güzel börekle karşılaştım...
    Eline emeğine sağlık nasılda lezzetlidir kimbilir...
    Afiyetler olsun...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. merhabalar iadeyi ziyarete geldim:)ellerinize sağlık nefis görünüyor...sevgilerimi bıraktım:) takipteyim:)

    YanıtlaSil
  5. Yorumunuzdan sonra geldim canım eline sağlık süper güneş böreği için afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  6. değısık bır tarıf ellerıne sağlık

    YanıtlaSil